Juu eli Sara myös kutsuma nimeltään Sara asuu Helsingissä. Sara on Blogin luojan eli minun kuka täällä kirjoittelee Petran Isovanhempien koira joka käy aina välillä täälllä leikkimässä oman koirani Taikan kanssa virallisemmin Estaika´s Christabel joka on siis "pentujen" Mummon eli Benin äidin: Estaika´s Calliope: Betan sisko. Asun itse Vantaalla aika Helsingin rajalla. Mellunmäen lähellä. Sara on todella iloinen ja leikkisä pentu jolla virtaa riittää. Sara oli meillä juuri ke-pe välisenä aikana hoidossa mutta lähti nyt mökillensä. Itse olen 15 vuotias tyttö joka on aivan koiriin hurahtanut varsinkin koikkereihin ensimmäinen omakoirani on Taika mutta isälläni on ollut sitä ennen useampiakin koiria ja äidilläni kissa. Taikan kanssa Harrastan Agilityä HSKH ssa ja Saralle olen jotain pieniä toko liikkeitä ihan vain kotona opettanut. Itse harrastin tokoa Taikan kanssa 2-3 vuotiaaksi saakka. Olen myös kiinnostunut Koikkereiden suvuista ja muutenkin koikkereista niin siksi päätin perustaa tämän blogin näille 12 pennulle. Tässä nyt pieni esitely Sarasta ja minusta. Tulen tänne seuraavan kerran kirjoittelemaan kuulumisia kun Sara on taas meillä hoidossa tai Minä heidän luonaan. Kuvan Sarasta laitan pian. Ja ei hätää olen saran virallinen kuulumisien kirjoittaja eli olen saannut luvan kirjoitella Saran kuulumisia vaikka minne.

Tänne siis voitte kirjoitella myös esim. Näyttely, Agility tai muita Koe menestyksiä.

Ps. Oma kotisivuni tai itseasiassa Taikan on www.peetu.net käykäähän kurkkaamassa.

Terveisin ja Hauskaa kevättä toivotellen Koikkeri Sara ja Petra